دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید آرش خرم زاده بنام انتخاب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 15 فروردين 1395
بازدید : 116
نویسنده : علی

دانلود آهنگ جدید آرش خرم زاده بنام انتخاب با کیفیت اورجینال

ترانه : پوریا ربیعی آهنگ : شهاب رمضان تنظیم : رضا دارایی پیانو : حسین کریمی ویولن : میثم مرودستی

گیتار بیس : بابک ریاحی پور گیتار الککتریک : مسعود همایونی میکس و مستر : حمید رضا ادب

دانلود آهنگ جدید آرش خرم زاده بنام انتخاب

Download New Music Arash KhoramzadehEntekhab

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ جدید آرش خرم زاده بنام انتخاب

متن آهنگ آرش خرم زاده بنام انتخاب

قد من عاشق تو نیست اونی که میمیری براش

اون نمی کشه وقتی که میگره صداش

قد من عاشق تو نیست اونی که اتخابته

محاله موندی بشه تا آخر این رابطه

منم که این شبا دلم بی تو پر از دردو غمه

سایه ای از رویایه تو همیشه رویه سرمه

منم که نبض دانلود آهنگ جدید زندگیم تو دستایه تو میزینه

تمام آرزویه من فقط به تو رسیدنه

حالا که دیونت شدم دیونه بازی در نیار

منو تو اوج عاشقیم تو این قفس تنها نزار

قد من عاشق تو نیست اونی که اتخابته

محاله موندی بشه تا آخر این رابطه

منم که این شبا دلم بی تو پر از دردو غمه

سایه ای از رویایه تو همیشه رویه سرمه

منم که نبض زندگیم تو دستایه تو میزینه

تمام آرزویه من فقط به تو رسیدنه




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com